Ik ben er! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Rieneke

Blijf op de hoogte en volg

26 Augustus 2005 | Verenigde Staten, New York

Hoi allemaal,

Net aangekomen en even een berichtje. Alles mooi, druk en groot hier:) Ben al even op de Missie geweest en dat was erg gezellig. A.s. maandag beginnen.
Webster apartments het vrouwenhuis is niet zo erg als de website doet denken. Het is hier erg gezellig, rustig, mooi en de kamer is prima. Klein maar doeltreffend. Ik kijk uit op een steegje maar dat slaapt wel rustig. Ben nu nog een beetje moe van al het reizen,het gedoe rond het opsturen van m'n visa (lang verhaal:) en alle nieuwe indrukken dus het volgende verhaal zal waarschijnlijk interessanter zijn!
Verder zit ik op de 7de etage samen met Esther een andere stagaire van de missie, wat super gezellig is. Vanavond zie ik Ginney en daar heb ik ook veel zin in. Het zal wel gek zijn om een bekende te zien in deze stad waar je niet anoniemer kan zijn.
O, ja gisteravond nog even op het dakterras gestaan en meer lichtjes bij elkaar heb ik niet gezien. Heel indrukwekkend allemaal!

Groetjes Rien

PS voor de communicatie:) mobiel ben ik niet te bereiken. Maar is het webster wel heel goed en goedkoop (via 123bel.nl oid) het telefoonnummer staat op www.websterapartments.org onder apply. Vanaf volgende week heb ik hopelijk een mobiel. Internet verbinding is hier ook prima!

  • 26 Augustus 2005 - 18:26

    Anotherieneke:

    zooow... bij jou is het nu pas middag... Apart. Beter dat het huis meevalt! ;-)Zet je ook foto's op deze site? Veel plezier met Ginney en veeeel (kick ass) succes maandag!
    kuskus rien

  • 28 Augustus 2005 - 03:20

    Rieneke:

    He Anotherieneke, :) thanks for je fanmail!! hahah ik ga flink leuren met de Merk hoor!! en ik ga zeker foto's op de site zetten maar moet eerst nog een computer met usb vinden, maar wellicht kan dat op de missie wel, maar ja eerst daasr maar eens aan de slag! X spreek je snel:)

  • 28 Augustus 2005 - 10:38

    Coen:

    He Rienie,
    succes in het New Yorkse!

  • 28 Augustus 2005 - 11:10

    Varsha:

    Hey Rien, Ben blij dat alles toch goed is afgelopen en dat het vrouwenhuis niet zo erg is als wij dachten. Zijn er echt geen stepford wives taferelen? hahaha
    Veel succes en vooral plezier met je stage!!!
    Liefs, Varsha

  • 28 Augustus 2005 - 16:41

    Hetty:

    Hallo Rien,

    Oma en opa waren benieuwd hoe het met je was. Ik heb ze zojuist jouw bericht van 26/8 voorgelezen. Ook namens opa en oma veel succes op je 1e stagedag. Groetjes Hetty

  • 31 Augustus 2005 - 05:32

    Ryan:

    Hee Rien!!!

    Zwembroek maar vast aan doen! Katrina komt er aan!!! :)
    Veel plezier in de States, ook van Annett!!!!

  • 01 September 2005 - 16:23

    Rieneke:

    He Ryan, het waait hier wel door Katharina maar niet erg hoor! Heb net een enorme tour door de VN gehad van andere stagaire en ben op de foto's met Bolton geweestHAAHAHA ik zet snel een nieuw verhaal erop en hopelijk foto's!!!

  • 02 September 2005 - 10:56

    Tieske:

    He Rinus, hoe gaat het nu na een week? had je nog een sms met veel succes en plezier gewenst gestuurd op donderdag vorige week maar hij kwam niet aan. Wist je dat Martine, dat meisje van de Rabo die bij de VN had gewerkt, ook in jouw complex heeft gewoond? gr Tieske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 4460

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2005 - 01 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: