het feest is begonnen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu het feest is begonnen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu

het feest is begonnen

Door: Rieneke

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2005 | Verenigde Staten, New York

Hoi Allemaal,

De 3de Commissie (social, culteral and humanitarian= 70% human rights en de rest social) is begonnen!!!!
Het is echt super leuk en heel erg druk. Denk dat ik deze week gemiddeld 12 uur per dag heb gewerkt dus daar moest ik van het weekend wel even van bijkomen. maar het werk is heel erg leuk, allemaal intersante onderwerpen en er zitten veel leuke mensen in de commissie. A.s. maandag krijgen we versterking uit Den Haag. Verder is er op dit oment een jongerenvertegenwoordiger Eric en een vrouwenvertegenwoordiger die morgen voor het eerst komt. Wellicht hebben jullie Eric op tv gezien want hij ocht een speech voor de algemene Vergadering ouden. Dat heeft hij super gedaan, ik kon helaa sniet naar alles luisteren omdat ik foto's ervan ging nemen. maar hij kreeg tijdens zn speech applaus en dat soort spontaan enthousiasme maak je alleen maar mee met NGO's:):)
Verder nog naar wat museums geweest en een hele goede film: The constant Gardener. een aanrader voor Uriosers! (www.constantgardener.com) misschien ga ik er nog wel eens heen en dat die ik normaal nooit!
Verder zet ik nog wat ieuwe foto's op de site:)
volgende week vrijdag komt er wat hele gezellige familie over! Daar heb ik echt vee zin in. Lijkt me heel raar om hier bekenden te zien!! Wel super leukl!! en het weekend daarna ben ik dan echt jarig;)

tot snel! gr Rien

  • 10 Oktober 2005 - 11:46

    Coen:

    Rienie!!!
    Lekker bezig zijn. Gelukkig zijn je dagen niet zo heel erg lang. Beetje rondhangen in de stad gaat namelijk ook al snel vervelen.
    Good luck & CU

    PS. Ben ik wederom de eerste?!

  • 10 Oktober 2005 - 11:46

    Coen:

    JJAAAAAAAAAAAAAA!

  • 10 Oktober 2005 - 11:46

    King Coen:

    :)

  • 10 Oktober 2005 - 22:44

    Voor Coen:

    MMOAAAAHHHHH congrats!!
    gr Rien

  • 11 Oktober 2005 - 09:25

    Coen:

    YIIIHAAAAAA, in die pocket!!!
    Eat my dust Pati

  • 13 Oktober 2005 - 19:07

    Doña Jimenez Kwast:

    King Coen mag van me best haantje de voorste wezen mwoehahahahahaaaaa!!!;)
    Dit relaxt kippetje is altijd een Spaans kwartiertje laterrr :D :D
    MAAR als er waar-ben-jijt gaat worden is't wel gelijk weer FIESTAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :D :D :D *RETE-VROLIJKE-ASS-SHAKE-MET-VERVE!*
    En een dikke smakkerd van Rienie krijg ik lekker toch óók wel! ;)

  • 13 Oktober 2005 - 19:07

    Pati:

    Toch?

  • 15 Oktober 2005 - 12:55

    Hollanderieneke:

    lieve pats en coen, als ik nou jullie allebei tegelijk een groupshug geef dan is iedereen blij:):) hihi mar credit voor de standvastigheid op mn site!! Ik had het verhaal nog heel veel aangepast maar had compu problemen, blijkbaar is het niet op de site gekomen. ou ja, volgende keer beter:) wie is er over een week jarig;) Gr rien

  • 19 Oktober 2005 - 18:58

    Esther:

    He Rien,
    Voor mij toch ook wel een eervolle vermelding voor mij EERSTE berichtje!! Ik heb het ongelofelijk druk, maar jij ook zo te zien!
    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt, maar wacht ook met smart tot je weer terugkomt.
    Monica is vrijdag vertrokken. Ze is goed bevallen, in tegenstelling tot anderen....

    Dikke kus!!

  • 20 Oktober 2005 - 18:40

    Hollanderieneke:

    Hoi Es, wil je al een paar dagen mailen maar zoooo druk. ik mail je snel, kunnen we weer ff bijkletsen! ben je al naar parijs geweest met Rich?? Frans komt volgende week:) super veel zin in. moet nu weer gaan dooeeiii en mooi van monika!

  • 21 Oktober 2005 - 22:31

    Doña Jimenez Kwast:

    Ohhhh Yeah MWOEOEHAHAHAHAHA! :D :D :D
    De enige echte eerste felicitatie op waarbenjij op de JUISTE datum (Pati is gewoon zomaar King Coen voor!!:D
    Hier komt ie dan WHHHOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOHHHOOOO!!! GEFELICITEERD!! :D :D :D Hoop dat je een kick-ass-leuke-B-day hebt (oh ja voor jou pas over een paar uurtjes daaro he?)
    Broertje van Aapje Kots is heel hard met mij Lang Zal Ze Leven aan't meezingen!! (wij 2tjes samen zijn echt een genot voor het oor kan ik je vertellen haha!;)
    Dikke B-day beso!

  • 22 Oktober 2005 - 10:14

    Ilona:

    Hey Rien!

    Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Dikke kus Ilona

  • 22 Oktober 2005 - 10:22

    Coen:

    Hé Rieneke!!! Volgens mij ben je nu wél jarig, dus GEFELICITEERD!!! Dat je maar een hele grote meid mag worden :D
    C ya'

  • 23 Oktober 2005 - 11:42

    Gin:

    Feliz compleanos!Happy Birthday! Bonne anniversaire! Happy Birthday! Gefeliciflapstaart! Gluckliche Geburtstag! Saang Yat Faaj Lok (euh, soort van fonetisch chinees)! Dat je vandaag maar veel verjaardagsdonuts mag krijgen! :)) Yihaa!

  • 23 Oktober 2005 - 11:43

    Gin:

    Overigens, even wat insiders info, hebben Patty en Richy al interessante dingen gedaan met Broer van Aapje Kots en een vriendje.....

  • 23 Oktober 2005 - 19:58

    Varsha:

    Hey Rieneke, Alsnog gefeliciteerd!!! Ik heb een hele hectische dag gehad gisteren, waardoor ik je niet eerder heb kunnen feliciteren. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en ik mail je snel!!!! 't is druk druk druk, je weet wel wat ik bedoel....xxx Varsha

  • 24 Oktober 2005 - 11:42

    Coen:

    Hé Rien, natuurlijk ook gefeliciteerd met de verjaardag van de VN. 60 jaar alweer en nog steeds zo vitaal! (ahum..) Feestse.

  • 24 Oktober 2005 - 22:07

    Tieske:

    He Rinus,

    Een beetje te laat maarre toch nog supe geweldig gefelicflapstaart met je verjaardag!!! Ben waarschijnlijk de laatste in de Urios rij maarre ik neem dan maar aan dat je je nederlandse nummer niet meer checked. Had inmiddels al een sms gestuurd maar die heb je waarschijnlijk niet gehad. Hoe heb je je verjaardag doorgebracht? Hoop dat je een geweldige dag hebt gehad!

  • 02 November 2005 - 22:20

    Coen:

    Hé Rieneke,
    bedankt voor alle gelukswensen. Het heeft zeker geholpen. Het was een mooie dag.
    Succes met alles,
    Coen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 4474

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2005 - 01 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: