'flauwvallen' van Balkenende - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu 'flauwvallen' van Balkenende - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu

'flauwvallen' van Balkenende

Door: Rieneke

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2005 | Verenigde Staten, New York

Hoi Allemaal,

Deze week waren Balkenende, Bot en Van Ardenne op visite. Balkenende had een kantoor op de missie maar ik had hem nog niet gezien. Ik af en toe strategisch ergens blijven hangen als ik wist dat hij langs zou komen:) wat niet hielp. Ik betwijfelde of ik hem nog zou zien en al helemaal of hij mij zou herkennen, maar die middag kwam ik hem tegen. hij stond te in zn eentje te bellen op de gang toen heb ik even gewacht:) toen begon ik me voor te stellen maar hij direct: nee nee, ik ken je nog wel en heel verhaal en hij vroeg allemaal wat ik deed en waar ik woonde enzo en hij had bush nog gesproken en die had nog een keer gezegd dat hij het kletsen met ons zo super vond. was echt gezellig. hij me nog voorstellen aan het hoofd va de RVD, niet dat ik toen echt zat op te letten natuurlijk:)

de volgende dag hadden we een foto shoot met de missie en hij, bot en v. ardenne. Ik moest om 5.45 opstaan en k had die nacht erg slecht geslapen door de hoge luchtvochtigheid. daarna naar een chique hotel en daar werd uiteindelijk om 8 uur s octends de foto gemaakt. het was alleen nog even wachten op Bot. toen kreeg ik het gevoel dat ik moest overgeven en ik ben even uit de opstelling gestapt. toen werd ik helemaal niet goed en werd ik naar een keuken gebracht. Alles voor mn ogen danste maar toen ik f zat viel het weer mee. Ik denk dat de combi niet slapen, hoge luchtvochtigheid, niet eten en de warmte niet zo'n goede was. ik daarna haasten om terug te zijn. ze waren al begonnen met foto's maken en ik sta alleen op de laatste drie. Dus een grote kans dat ik iet op de missie foto kom te staan:) maar ja.
daarna kwam Balkenende even met de stagaires kletsen en toen hij weg ging wenst hij iedereen succes en zei hij tegen mij: nou jou zie ik nog wel een keer he! Eerst Bush nu hier:)hahah echt lachen. later op de middag zijn we nog met hem op de foto geweest.

Verder ben ik nog bij wat Algemene vergadering sessies geweest waar ik allemaal presidenten zag spreken zoals Musharaff, Blair, Paul Kagame, Mbeki en JP natuurlijk. hij had een ontzettend goede speech over internationale samenwerking. Ook nog Mugabe horen spreken en dat was erg tenenkrommend hoe hij zat te preken over armoede bestrijding terwijl hij zijn land ten gronde richt maar ja. All invited!

Poging 4 om nu echt te gaan fitnessen is weer mislukt maar we doen ons best weer volgende week. Morgenochtend oet ik werken omdat de top ook van het weekend doorgaat.

morgenavond ga ik eten in china town. ik ben er nog niet geweest en erg benieuwd ik g met wat meiden (hoe kan het ook anders:)) uit het webster, erg gezellig. Verder vanavond wellicht uit met de stagaires en daarnaast veel slapen!!!:):):)

tot snel!!

Groetjes Rien

  • 17 September 2005 - 22:23

    Berichtjes Voor::

    Hoi Allemaal,
    Ik dacht laat ik de site is wat optimaler gebruiken en Brichtjes voor introduceren:) Dan staan de opmerking niet in het verhaal en hoef je et niet te lezen als je wilt:) laat ik zelf beginnen:):):) Gr Rien

  • 17 September 2005 - 22:24

    Voer Coendie:

    Coen credit dat je steeds ongeveer de eerste bent:):) hoe gaat het met Unesca? al een team compleet?? gr Rien

  • 17 September 2005 - 22:26

    Voor Jhonny:

    He Jhonny, Hoe was de bespreking vrijdag met Roelofsen?? Ik kijk uit naar jullie stuk en zal het snel lezen:) moet nu eerst uit:):) tot snel! gr Rien

  • 17 September 2005 - 22:27

    Voor Thijs:

    Thanks voor de credit! ik heb me natuurlijk persoonlijk ingespannen voor het outcome document en het resultaat is om over naar huis te schrijven:):) Hoe is het verder? bijna op weg naar de UK? Hoe bevalt t Elske in Zuid Afrika? Gr Rien

  • 17 September 2005 - 22:31

    Voor Patty:

    Patty, WWWWHHHHOOOOOAAAAHHHH het was een gaaf weekje!! Ik zal jou binnenkort ook weer ff bellen als het een christelijk tijdstip is:) s nachts of zo:) ik hoorde uit betrouwbare urios bron dat je veel te druk bent!! maar als je elke ochtend ff weer kpssstttt doet (zoals wij dat doen) dan komt t allemaal goed:) ik zal binnekort es kijken of ik die openbaar vervoer foto nog kan nemen al weet ik niet of t gaat lukken aangezien het hier barst van de politie ook in de metro en die gaan da vast meedoen zodat ik niet meer op de foto te zien ben :):):):) spreek je snel weer en ik zal ff de foto met handbag op de site zetten!!! hij is niet alleen super mooi maar ok eh eh RETE handig:):) hihi ik ben t stopwoordje nog niet kwijt! veel liefs en een knuffel Rien

  • 17 September 2005 - 23:41

    Tieske:

    He Rinus,

    Alees is praima de praima hier! Ben druk bezig dozen aan het inpakken en laatste dingen te regelen. Donderdag vlieg ik en Elske heeft na een halve week al goed naar haar in Zuid-Afrika. Veel plezier in China town dit weekend!

  • 18 September 2005 - 10:54

    Coendie:

    RINUS!!! Goed werk op de missie! En bedankt voor je persoonlijke berichtje. Het zit zo; we zijn complete! We gaan zo hard rulen daar, toch Bhoendie, toch Ginney, toch Tim-san?!
    En doe die Van Ardenne maar groeten van me ;)

  • 18 September 2005 - 10:57

    Voor Iedereen Die Intresse Heeft:

    Benieuwd naar standpunt regering ten aanzien van millenniumdoelstellingen VN? Kom woensdag 28 september naar het Academiegebouw om uw aller Coen in debat te zien gaan met minister van Ardenne. Ook zal ze een lezing geven over de uitkomsten van de VN-top die onze Rieneke in goede banen leidt.
    gr Coen

  • 18 September 2005 - 12:45

    Anotherieneke:

    hej rien,
    Je wordt wel een meester in het 'strategisch blijven hangen' daar... Stoer dat JP jouw persoon herkende!! Beetje jammer van de groepsfoto van de missie, voel je je nu wel weer ok?
    Ik denk dat je ondertussen al wel in Chinatown bent geweest, ben benieuwd hoe het was!
    kuskus rien

  • 18 September 2005 - 15:13

    Doña Jimenez Kwast:

    Rete-ziek this time:( :( maar ik ben die evil-germs flink aan't asskicken MWOEHAHAHAHA!!! :D mezelf zelfs al zover weten te krijgen datk uit bed ben geklommen...Dus. Victory will me mine!!! :D Hoop dat jij ondertussen weer RETE gezond bent!!! Enne JP verhaal is echt KICK-ASS Rienie!!->de kunst vh 'strategisch blijven hangen' moet je me strax maar bijbrengen!! :)Maar wacht nog maar fftjes met bellen...veel meer dan muzikale gehoest komt nog niet uit dit persoontje.
    Ben benieuwd naar de foto's, incl. handbag!! :D :D
    En 'n OV foto met wat x-tra autoritaire vertegw. is óók leuk hoor! ;)
    Dikke X & O! En volgende keer ook aan JP van me! ;)

  • 18 September 2005 - 15:14

    Doña Jimenez Kwast:

    Huh? Hoezo hoge luchtvochtigheid en warmte daarzo?? Klinkt wel tropisch!! Mag dat tropische ook deze kant ok??

  • 18 September 2005 - 15:15

    Doña Jimenez Kwast:

    Huh? Hoezo hoge luchtvochtigheid en warmte daarzo?? Klinkt wel tropisch!! Mag dat tropische ook deze kant ok??

  • 18 September 2005 - 15:18

    Doña Jimenez Kwast:

    Tja sorry hoor jongens. Dat krijg je met zo'n prehistorisch & sloom PC'tje haha!
    En ik was niet eens klaar: COENDIE!! Wat doe je me aan?? Nou moet ik kiezen tussen Stereophonics concert & onze enige echt Vulpen zien debateren met Ardenne...... HOe laat is't debat????

  • 18 September 2005 - 15:25

    Coen:

    Oeps, tijd vergeten idd. Begint om 20.00 uur

  • 18 September 2005 - 15:29

    Andre En Jantine:

    Leuk dat alles oke is. Je maakt het allemaal wel mee zeg!!! Veel plezier en succes. Go for it!!!!!!

  • 18 September 2005 - 16:33

    Hilda:

    prachtige foto's ze staan nu zelfs op de mobiel van Mehmet. Tot ziens in NY,

    Hilda groeten ook van Mehemet

  • 18 September 2005 - 20:06

    Gin:

    Sjees, zelfs ijlend gaat Jimenez door met 80 keer posten op de site....Dan kan ik ook niet achterblijven:) Rieneke, volgende keer moet je JP maar effe het adres van je website doorgeven! Mooi dat je daar zo´n gezellige tijd hebt. Hoorde al van bhoendie dat je al helemaal thuisvoelt in NY. Geniet er maar flink van, voordat je het weet, zit het avontuur weer op... Niet vergeten te eten he! Cheerio.

  • 19 September 2005 - 08:04

    Essebes:

    Wow, Rienie!
    Wat ben jij een bofkont.. ben wel een beetje jaloers! En ik denk menig een met mij! Ik mis je ook wel een beetje!

    Denk aan jezelf he!! En slaapse!!
    x Es

  • 20 September 2005 - 17:47

    Alyssa:

    Hey Rien, zo te horen heb jij niet te klagen! Behalve over die luchtvochtigheid dan.. Super zeg al die verhalen, krijg ik een uitgebreide versie op ASP als je terug bent? Mijn contract is verlengd dus..
    Poepoe terwijl mevrouw handjes loopt te schudden met de wereldleiders en loopt te shoppen in NY (en ok af en toe ook zal werken ;-) zit ik hier mijn studieboeken procesrecht door te worstelen: verschil moet er wezen! Doe je Kofi de groeten van me de volgende keer? Laat Balkenende en Bush maar zitten!
    Succes nog en geniet vooral!

  • 22 September 2005 - 00:44

    Doña Jimenez Kwast:

    WWWHHHHHOOOOHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
    Ik kan weer lekker geluid produceren dus net heel hard lang zal ze leven voor je gezongen :D :D :D :D
    CUMPLEAÑOS FELIIIIIIZZZZZ!!! :D
    Er is ook wat onderweg hihi! ;) (....maar dat zal waarsch. een traditioneel 'Spaans kwartiertje'later komen, as usual.. :D )
    Je bent toch wel écht jarig vandaag he? Hoop dat je hoe dan ook een suuuuuper leuke dag hebt! dikke X

  • 22 September 2005 - 07:45

    Coen:

    He Rieneke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van. Doei!

  • 22 September 2005 - 12:55

    Lieve Vrienden En Vriendinnen:

    dat jullie mij feliciteren blijkt ware vriendschap. door groot succes mag het op mijn echte verjaardag(22 okt) herhaald worden hoor!!!
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    :):):):):):):):):):):):):)

  • 22 September 2005 - 15:45

    Coen:

    WAT?! Maar waarom staat er dan 'overal' dat je vandaag jarig bent? Naja, beschouw het vorige bericht maar als ongeschreven...

  • 23 September 2005 - 00:10

    Doña Jimenez Kwast:

    Haha :D :D :D :D :D!!!
    Nou Coendie, ik weet nie of jij er ook zo over denkt, maar ík ben wel RETE TROTS op ons: ik ben nog nooit ZZZOOOOOOOOO op tijd voor een verjaardag geweest!! (weliswaar danzij de Urios kalender, maar toch...)WHhhoooohhhhoooo! :D
    k hoop dat je tóch een leuke dag hebt gehad Rienie! ;)

  • 24 September 2005 - 09:02

    Coen:

    Kan je nagaan hoéveel we om je geven, als we een maand van tevoren al blij zijn dat je bijna jarig bent. Potverdikkie zeg, dat doen ze bij mij nou nooit.....
    Het leven in NEderland is weer wat beter geworden aangezien de zon een laatste verwoede poging doet om ons landje op te warmen. Dat lukt nog aardig ook. Thank you sunshine!
    Heb je de summit een beetje overleefd? Toch jammer dat het eigenlijke doel van de top (Millenniumdevelopementgoals) niet is besproken. Die Amerikanen zijn slimme rakkers.
    Tot slot doe ik nog even een WHOOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAA erdoorheen, voor het geval je er behoefte aan mocht hebben.

  • 24 September 2005 - 19:45

    Gin:

    Jimenez heeft er een handje van....ook mij feliciteerde ze een maand van te voren! Maar hey, nou komt het wel goed uit met het cadeautje dat ze heeft opgestuurd...Eigenlijk moeten we dus patty allemaal onze verjaardag opgeven - 1 maand!

  • 25 September 2005 - 03:00

    Hollanderieneke:

    Nogmaals veel dank voor de felicitaties en alle leuke berichtjes!! zo' pre-party ga ik maar elk jaar inlassen denk ik. gewoon eens in de zoveel tijd zeggen dat je binnenkort jarig bent:):) ben ook blij dat ook Gin en niet aalleen ik van deze aandacht heb mogen genieten. het meest hilarische was dat ik die ochtend wakker werd en dacht over precies een aand ben ik jarig. dat ga ik maar eens aankondigen op het werk:):) dat we dan een feesjte gaan bouwen enzo:) maar voordat ik iets daar kon zeggen zag ik de site:):):) En Patty, de snoepjes zijn heerlijk!!!! Ik zal binnekort weer een verhaaltje op de site zetten!! ga nu even bijslapen wat ik van de week heb overgewerkt:):) in NY kan je ook heel goed slapen hoor!!:):):):): tot snel!

  • 25 September 2005 - 03:02

    Voor Coen:

    sorry dat ik geen vraag of stelling voor Van Ardenne heb kunnen produceren!! het was erug druk enhectisch deze week op het werk:( gig het debat goed? en moest je direct debateren met haar?? gr Rien

  • 25 September 2005 - 03:03

    Raad De Verjaardag Van Patty:

    Ik vind dat de gene die de verjaardag van Patty raad ook een kadootje moet krijgen!! Gr rien

  • 25 September 2005 - 03:04

    Voor Gin:

    He Gin, hoest nou weer terug in NL?? wil het vlakke land al wennen? Ik denk dat ik nu wel eens aan NL denk maar als ik terug ben waarschijnlijk iet kan wennen aan et rustige tempo en het gebrek aan drukte en dat er altijd 24/7 wat te doen is.:):) veel liefs Rien

  • 25 September 2005 - 10:15

    Coen:

    Jo Rieneke, maakt niet uit dat je geen vraag kan produceren. Ben ik zelf genoeg bedreven in. Maar het debat/ interview komt aanstaande woensdag pas. En ik doe een poging naar het raden van Patricia's verjaardag: 29 november!

  • 25 September 2005 - 14:00

    Voor Coendie:

    ik heb er ook ahet vetrouwen in dat je haar het vuur aa de schenen legt maar aangezien ze nethier is geweest is het wellicht interessant. ik zal morgen wel ff vragen.:):) moet je een op een debateren?? ben benieuwwd in ieder geval veel plezier en succes!!
    Gr Rien

  • 27 September 2005 - 08:05

    Elske:

    Hoi Rieneke! Al je verhalen klinken echt enorm indrukwekkend, zeg! Dan is onderzoek doen als sociale wetenschapper toch net een iets minder spannende bezigheid.(wel leuk verder hoor) Als ik Mugabe hier tegenkom,(zit tenslotte een beetje in de buurt) zal ik hem eens even aan de tand voelen over zijn speech!
    Veel plezier met al je leuke, spannende en interessante activiteiten voor de aankomende tijd! En bedankt voor je berichtje op mijn site, leuk! groetjes Elske

  • 29 September 2005 - 19:42

    Doña Jimenez Kwast:

    Rientje!!! Super thanx voor je kaartje!! Errug leuk & je tekeningetje is suuuper :D :D :D!!
    Je vermaakt je nog wel he ;) Spreek je snel!! Doe de groetjes aan Elske van der Horst van me als je haar ziet :) (vertel je zondag wel) Ik ga zo maar ns wat Jessup initiave tonen...;) dikke kus & kunffel!! Bak ze bruin daar in NY! ;)


    B-DAY(S)ISSUE:
    Wat is híér gebeurd haha!?
    Wist dat mn timing soms aardig wat teweegbrengt, maar eh alle aandacht zou hier toch echt naar de misleidende Urios-kalander uit moeten gaan haha! :D :D
    Maar eh je kunt zeggne wat je wilt, maar ik ben en blijf zo wel ruiiiiiiiiiiiiim op tijd :D :D :D
    Coendie!!! ->->
    Ik ben trots op je!! Hoewel ik er nie bij kon zijn - je hebt vast een kick-ass goeie vragen gesteld aan Ardenne (toch?)EN ook nog eens mijn verjaardag goed! :D :D
    Stereophonics gister was trouwens zooo WHHOOOOHHHHOOOO dat bij m'n enthousiast gedans mn schoen half Heineken Music Hall door vloog....MAAR ik heb'm terug!:D :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 4472

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2005 - 01 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: