het feest kan beginnen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu het feest kan beginnen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu

het feest kan beginnen

Door: Rieneke

Blijf op de hoogte en volg

02 Oktober 2005 | Verenigde Staten, New York

Hoi allemaal,

Even niks van me gehoord maar ja het is hier ook zoooo saai dat er niks te vertellen is;) grapje naturlijk.
Heb van de week weer allemaal leuke dingen gedaan. Ben gisteren wezen stappen met Heidi (een meisje uit het webster) en Joacchim (een van de stagiaires). Dat was echt hilarisch en super leuk. We zijnook naar een bar geweest die er uit ziet als een vissekom met een zewmbad erin. Echt heel funky. Helaas waren we niet dronken genoeg om te gaan zwemmen maar we hebben erg veel lol gehad.
Verder heb ik voor het eerst op het Empire gestaan. Na weken er tegenaan kijken en erg langslopen ben ik toch maar met Maggy (ook webster, tsja wat wil je met 400 vrouwen in 1 huis:):):) e het was super. Ik begreep in een klap waarom Bush niet het Kyoto ondertekend want wat een stroom moeten al die lichtjes kosten!!! zo ver je kon kijken was alles verlicht en het was een hele heldere nacht. Je kon alles super goed zien. Er was een plek donker in de stad en dat was central park:):)
verder nog naar de film Constant Gardener geweest, echt eenaanrader (incl. kijk op VN en Amnesty International) Echt super!
vor de rest vorig weekend lekker NYse dingen gedaan:) Zo ben ik met 2 andere stagiaires mn nagels wezen doen in zo'n salon. Echt super komisch.
Op het werk is het voorbereidende werk nu een beetje af en kan morgen het feest beginnen. dan start de 3de commissie en moet ik fulltime rapporteren enzoals de voorzitter (beetje bevooroordeeld natuurljk:):)"Wij hebben de leukste commissie: drugs, vrouwen en criminelen". Dynamisch denk ik wel dat het word. Ook wel zwaar ivm de lange dagen maar ik heb er zin in!
verder ga ik zo nog naar een gospelding in Brooklyn, ze hebben 8 grammy's gewonnen dus het moet wel leuk worden!

Tot snel!

Groetjes Rien

  • 02 Oktober 2005 - 22:40

    Anotherieneke:

    yeaaaahhhh I'm the first!!!
    ik heb coen en paty verslagen!!!
    echt leuk dat je het zo naar je zin hebt en zulke interessante dingen doet (jouw commissie klinkt idd bijzonder boeiend!) ben je nou al een x naar de gym gegaan, of heb je al gejogt in central park?
    paty en ik worden echt zwaar gespierd bij pilates, je kent ons niet terug. ik zou ook maar aan de slag gaan als ik jou was anders val je zo uit de toon in december als je terug bent...
    as donderdag is er weer een ledenborrel van urios, jammer dat je er niet bij bent, maar we toosten wel op je!
    have fun en succes deze week met rapporteren!
    kuskus rien

  • 02 Oktober 2005 - 23:28

    Coen:

    Balen dat ik niet eerste ben die reageert op dit bericht :( Gelukkig wel die ASS-shakende-PATIE voor!! Hé Rien, succes met je werk in derde commissie! Is waarschijnlijk wel leukste commissie, jij zit er in, duh!

  • 03 Oktober 2005 - 09:18

    Bas:

    He Reinus.een eervolle derde plaats is mij toebedeeld...en daar neem ik ruim genoegen mee hoor, die competitieve ik ben de eerste onzin :-). Gaat tenslotte om kwaliteit en niet om kwantiteit! En dat geldt zeker voor politiek bedrijven in dat wespennest daar. Lekker langzaam en uitstel "daar moeten we nog even maar eens naar kijken" of "dat valt niet onder mijn verantwoordelijkheid"...hmmm dan maar liever in Central Park zitten (ook bij de Friends kroeg al geweest??), of naar de "dr Jeckyll and mr Hyde club". Wat een Kl%*e leven heb je toch...Heel veel plezier daar, hoor de verhalen wel als je terug bent, of via Fransje!
    liefs Bas

  • 03 Oktober 2005 - 09:19

    Bas:

    oh en reinus is rienus natuurlijk..

  • 04 Oktober 2005 - 14:25

    Ilona:

    Hey Rien!! Uit frustratie duurde het even (vierde plaats, is toch wat minder) ;)maar hier dan toch mijn reactie....
    Ik vind het super dat je het zo naar je zin hebt! Ik wens je heel veel succes met het rapporteren en hoop je snel weer te spreken op msn. Als je terug bent gaan we weer relaxen in Sanadome, (alle stress van je afzweten in de sauna!) Dikke kus Ilona

  • 04 Oktober 2005 - 17:51

    Doña Het Is Élke Dag Feest!:

    Ja ja ik dacht laat ik ff sociaal doen en anderen ook een kans geven, Coendie en Rikie ;) iedereen blij wnat ik ben en blijf lekker toch de AAAAAALLEr ALLER EERSTE MWOEHAHAHAHAHAA!!! :D :D :D*hyper-ass-shake* ;) :D
    Hey Rienie, je hebt toch wel de afgesproken KPPPSSSSHHHHHHH-namens-Pati bij het Gospel'ding' gedaan he?? Daar krijg je vast ook 8 grammy's voor! ;)
    Veel plezier met de drugs, vrouwen en crimi's!!! ;)
    talk 2 u soon, dikke X!

  • 06 Oktober 2005 - 16:09

    Coen:

    Rienie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe is ie? Vanavond doen wij weer een Urioten borrel met bijbehorende ass-shake. Mag ik je via dit bericht ook alvast een prettige verjaardag wensen? ;) :p
    Hoe gaat het met de drugs, vrouwen en criminelen? Goh, als je dat zo leest zou je haast denken dat je een andere kant van New York aan t ondekken bent. Soort van American Dream, maar dan ietsie pietsie anders.
    Nou, tot later. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 4474

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2005 - 01 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: