Nog een paar weekjes - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van rienie - WaarBenJij.nu Nog een paar weekjes - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van rienie - WaarBenJij.nu

Nog een paar weekjes

Door: Rieneke

Blijf op de hoogte en volg

03 Augustus 2005 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal,

Nog een paar weekjes en dan vlieg ik naar New York voor mijn stage bij de Permanente Missie van Nederland bij de VN!
Ik vlieg op 25 augustus en Ginney komt die avond ook aan dus gaan we direct veel lol en NY onveilig maken:)
Ik verblief ij de Webster Apartments op 34th street tussen de 9de en de 10 de straat in en dat is aan de westklant van Manhattan. In dezelfde straat staat het Empire State Building.

Tot ziens nog en anders wellicht via de site:)

Gr Rien

  • 05 Augustus 2005 - 15:17

    Doña Pati:

    YYYIHHHHAAAAA!!! M'n :D :D :D = zowel omdat ik de eer heb de aftrap te geven voor een hele hoop (on)zinnigheden op je waarbenjij.nu, als ook omdat ik uit eigen ervaring weet dat een stad met jou onveiligmaken een KICK-ASS leuke activiteit is WHHHOOOHHHHOOOOOO!! :D Verheug me dus nu al op de verhalen...

    Komt er ook een 'openbaar vervoer-a-la-Vienna' foto?? hihi! ;) ;)

    Un besote!

  • 05 Augustus 2005 - 20:09

    Hollanderieneke:

    He patty,
    zullen we er onze site van maken;) wwwhhhoooohhhhoooo en er komt zeker een kickass foto uit het openbaar vervoer:):)

  • 08 Augustus 2005 - 19:53

    Doña LALALA SEVILLA!! :D:

    Rienie!vindt zo'n NL-NY prive-chatroom priiima idee! :D
    kijk uit naar de OV foto, daar alleen al om vereist deze site zekrs een wachtwoord..!! ;)
    HEEEEEEELLLLL VEEEL PLEZIER!!!
    Nu eerst een maandje fiesta & siesta maar daarna kun je weer heel wat :D :D van me verwachten hiero :D

  • 09 Augustus 2005 - 07:06

    Hollanderieneke:

    Hoi Pats, Ik vind deze naam voor jou ook erg strak:) die foto ga ik wel met gin maken:):) XX en veel siesta en daarna des te meer fiesta RELAX-ZE:):) de paper komt wel:) XX

  • 15 Augustus 2005 - 09:52

    Coen:

    Zo, maak ff een einde aan jullie prive-chat room. He Rieneke, heel veel plezier en succes in NY en zie je donderdag nog op je partijtje. -x-

  • 17 Augustus 2005 - 09:37

    Hollanderieneke:

    He Coendie, omdat jij het bent breken we deze privesessie op. dat kan ik makkelijk zeggen want patty zit in sevilla en anders heb ik niemand om mee te kletsen:( MMOOOOOAAAAHHHHHH chaoi

  • 18 Augustus 2005 - 12:37

    Alyssa:

    He Rien, dank voor je leuke kaartje! Ben gelijk naar boven gegaan om te kijken of er wat in mijn postvakje lag en jawel.. zoals beloofd :)
    Word nog niet overladen met werk zolang ik bij de receptie zit, of misschien vertrouwen ze mij nog niet zo ;-)
    Heb me trouwens ook opgegeven voor cursus Frans, thnx nog voor de tip.
    Mag eindelijk op vakantie over een paar dagen. Jij hééél veel plezier en succes in NY!
    Liefs

  • 24 Augustus 2005 - 18:49

    Hetty En Etienne:

    Hallo Rien,

    Maak er het beste van in NY! We wensen je een goede reis toe, een leuke en interessante stage en zien je over enkel weken weer "live" als we je met een bezoekje vereren. Groetjes Etienne en Hetty

  • 24 Augustus 2005 - 22:51

    Coen:

    He Rienie, volgens mijn gegevens reis je over een paar uur naar het prachtige New York af om de boel daar onveilig te maken en de Amerikaanse bevolking over het geweldige Urios te vertellen! Ik wil je ontzettend veel succes wensen. Ga er eigenlijk vanuit dat je NEDERLAND goed gaat vertegenwoordigen. Is jou echt op het lijf geschreven dit soort werkzaamheden. Hoop snel een verhaal van je te lezen over de ontwikkelingen en je indrukken daar. VEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!
    Coenie

  • 25 Augustus 2005 - 09:25

    Anotherieneke:

    hej hej
    Je zit nu vast nog in het vliegtuig, hopelijk niet in een staat als Ginney laatst zat (in de buurt van de kotszakjes...). Hopelijk heb je een goede vlucht en ik wil je heeeel veel succes en plezier toewensen. Jij bent the woman for the job, dus komt vast goed!
    Kuskus Rien

  • 26 Augustus 2005 - 09:03

    Tieske:

    He Rinus,

    Heel veel plezier in je eerste weekend in NY meissie!!! We denken aan je en wat je daar allemaal gaat beleven en bereiken. Vond het overigens heel leuk dat je er dinsdag bij was! (na die 5 uur tenenkrommend amerikaanse terrorisme-bureaucratie.;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 4478

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2005 - 01 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: