weekje NYC - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu weekje NYC - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van rienie - WaarBenJij.nu

weekje NYC

Door: Rieneke

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2005 | Verenigde Staten, New York

Hoi Allemaal,

Nou een weekje NYC zit erop. Ik heb het gevoel dat het 3 weken is omdat alles hier supersnel gaat. Alles is 24/7 open en het is super druk, maar wel heel erg leuk daardoor! Ik kan al vanaf het begin heel goed slapen ondanks dat ik het gevoel krijg dat de politie, brandweer en ambulance ook 24/7 om het gebouw waar ik woon heenrijden.
Ben vorig weekend met Ginney en een vriendin van haar naar de Musical HAirspray geweest wat echt super was. Verder een beetje gehangen in Central Park en naar het Museum of Modern Art geweest. Toen ik naar huis liep kreeg ik nog modellenwerk aangeboden wat natruurlijk wel erg hilarisch was.
Het vrouwenhuis is overigens niet zo erg als de website doet vermoeden. Soms zijn strikte regeltjes zoals geen waterkoker op je kamer en de tijden voor het eten wel vermoeiend maar verder is het er prima. We hebben internet en een super gaaf dakterras waarvan je beiden rivieren om Manhattan kan zien en het Empire State Building. Er lopen wel retegrote kakkerlakken op het dakterras, maar volgens mij kunnen die niet de lift naar beneden nemen dus ik slaap nog rustig:)
Ben deze week ook begonnen met het werk op de Missie. Hele aardige mensen en op de VN is het ook super. Het was deze week wel erg rustig op het werk maar daar komt volgende week gelukkig verandering in omdat er veel conferentie staan gepland bij de VN. Ik heb ook hilarische foto's gemaakt dat ik op de stoelen van de secretaris generaal en de VS etc zit in de veiligheidsraad en de algemene vergadering. Ben ook nog op de foto met Bolton gweest:) allemaal erg lachen. Ik zet de foto's gauw op de site maar moet nog even een computer vinden waarmee ik ze van mijn camera af kan halen.
Gisteren zijn we met de stagaires uit geweest in het Meat Packing District, the place to be op dit moment, en hebben we veel te dure wijn gedronken op het dakterras van een super mooi hotel.
Verder ga ik van het weekend weer veel NY onvelig maken en ga ik volgende week naar de US Open.
Wat het meest leuke is in NY? lekker alleen door de grote stad slenteren!!! Echt super. Binnekort meer over werk en VN!
Liefs

  • 03 September 2005 - 22:33

    Coen:

    Zozo, chique kamertje. Maar supervet dat je daar zit. Toch wel heel echt zo, met die foto's. Groetjes aan Bolton ;) En veel plezier in de stad en de US Open

  • 03 September 2005 - 22:34

    Coen:

    Whahoooo, was eerste reactie. MWAHAHAAHAHAHHAAAA

  • 04 September 2005 - 18:18

    Oma En Opa:

    Hallo Rien, opa en oma vroegen me een berichtje door te sturen dat oma zelf in haar, je welbekende handschrift, heeft opgesteld. Ze hebben de foto's van Webster gisteren op de laptop gezien. Het bericht is samengevat het volgende: opa en oma hopen dat je het naar je zin hebt en op de stage en leuke baas/bazin hebt. Ze vonden het geweldig dat je hen onlangs belde. Ze hebben begrepen dat het een drukke stad is, wel iets anders dan Utrecht! De leuke foto's die je 3/9 geplaatst hebt hebben we ze helaas nog niet kunnen laten zien. Dat zullen we de volgende keer doen als we weer naar ze toe gaan. Oma eindigt de brief met "veel liefs, opa en oma". Etienne en ik wensen je veel succes met stage en veel plezier in je vrije tjd. Hetty
    PS. Heb je ook een ander mailadres dan deze website??

  • 05 September 2005 - 18:54

    Mirjam:

    Hey secretary-general...staat je goed hoor! Leuk die foto's, geeft een beetje een beeld. Zo te lezen heb je het daar wel naar je zin! Veel succes met je stage en natuurlijk heel veel plezier daar met al die leuke dingen!! Ook nog de groeten van Oscar!

  • 05 September 2005 - 19:32

    Doña Jimenez Kwast:

    Hopsa!!! WARNING: De Maravilla of Sevilla is back in Utrecht and annouces a policy of adding a whole lotta :D :D :D and WHHHOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOHHHHHHOOOOOOOOO's on your site MWOEHAHAHA!!! :D De foto's zijn ook :D!! Enjoy NY!
    Dikke X

  • 05 September 2005 - 19:34

    Doña Jimenez Kwast:

    Ja Coendie deze keer was je me voor, maar de ALLER ALLER ALLER eerste comment was toch van mij he mwoehahahaha!! ;)

  • 05 September 2005 - 19:34

    Hollanderieneke:

    endelijk some WHOPPA op mn site:):)

  • 06 September 2005 - 12:47

    Coen:

    Potverdikkie Jimenez! Die nemen ze je niet meer af.
    Nog een WHOPPA terug en still going strong I guess Rieneke? Ciao

  • 06 September 2005 - 14:28

    Johnny:

    Ziet er goed uit Rieneke. Maareh, ik had stiekem wel verwacht dat je Bolton iets zou aandoen :). Enne, Kofi al es vervangen?

  • 08 September 2005 - 06:17

    Doña Jimenez Kwast:

    JAAaa die nemen ze me inderdaad never af hehehehe!! :D :D
    Nog ff een flinke WWHHHOOOOHHHOOOO om het níét af te leren: vanavond ASS-SHAKIN' op't programma yyiihhaaa ga ook een Rieneke-hopsa & flinke KAAAPSSSHHHHhh...aan je opdragen schatje! ;)

    Hey en Rien, die kakkerlakken zijn eigenlijk ene Godsgeschenk: aangezien Thijs, Tim en Gin zijn toch ook allemaal van die vage beestjes aan't eten geweest..? Dit is je kans! Gefrituurd of op de grill zijn ze volgens sómmige culturen best binnen te houden! :D :D :D

  • 09 September 2005 - 23:28

    Ryan:

    Hee dat kamertje is wel een kippehok zeg!!!! Gedraag je en ga je goed! ;)

  • 11 September 2005 - 11:10

    Ingmar:

    heyhey rienke wil je voor me in amirka kijken als ze daar ook starwars costum hebben wanik ik wil zo graag een starwars costume maar goed groetjes ali en ingmar en nu is oom jan ook nog bij ons dus je hebt een leuke web sitd hoor ik gaa weer doeiiiiiii

  • 11 September 2005 - 21:52

    Pati Parti Patsi:

    Ass-shake verslagje voor Rienie: WHHHHOOOOHHHOOOOOO!!! We hebben met het hele clubje FLINK geassshaked heb jou ook energiek vertegenwoordigd bij Tivoli, HOPSA!!! Heb je wel gemist hoor: heel wat shake's, en zelfs special Rienie hupje&kppssshhh aan je opgedragen! :D :D :D Vond't echt SUUUUPER leuk je ff gesproken te hebben, timing had niet perfecter kunnen zijn! :D
    Probeerde vandaag te bellen maar ging nie..:( Wat is nu je tel. nr??
    Volgende keer dat je Kofi ziet doe'm de groetjes van me,ok? vindt ie vast fantastisch!! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 4476

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2005 - 01 December 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: